Evidence zakazníků je základním kamenem úspěšného podnikání. Pokud jich je pár, může postačit vlastní hlava, v případě několika tisíc je však zapotřebí sofistikováný nástroj. Právě tím je na míru vytvořený CRM systém, který denně využívají zaměstnanci firmy KASAmax. Systém se stará o evidence zakazníků, faktur, dodacích listů, skladových zásob nebo servisních záznamů. Dále disponuje funkcí automatického párování plateb, správou úkolů prostřednictvím kalendáře, generováním pdf dokumentů a mnohým dalším.

Pokladní zařízení je nevyhnutelnou součástí každé provozovny, kde dochází k prodeji zboží či služeb. K těmto účelům byla vyvinuta pokladní aplikace KASAmax Mobile. Tu stačí nainstalovat na vybrané zařízení s operačním systémem Android nebo iOS a začít markovat. Aplikace umožňuje připojení vybrané USB, Bluetooth nebo Wifi tiskárny, stejně tak čtečky čárových kódů. Díky velmi širokému spektru funkcí je využitelná ve všech typech provozů. Aplikace je také možno propojit s dalšími softwarovými nástroji společnosti KASAmax. V současné době ji aktivně využívá několik tisíc uživatelů.

Při podnikání hraje důležitou roli dobrý přehled o aktuálním stavu zásob, tržbách, nebo aktivitě zaměstnanců. Právě tyto funkce nabízí webová aplikace KASAmax Backoffice, která centralizuje data odeslaná z aplikací KASAmax Mobile. Díky ní je možné vidět vždy v reálnem čase a odkukoliv aktuální stavy zásob, tržby, aktivitu zařízení, stav hotovosti, a to klidně na více střediscích současně. S daty lze dále pracovat prostřednictvím přehledů, filtrů, exportů, reportů a mnoha dalších funkcí.

Nejen pro gastro provozy byly vyvinuty aplikace KASAmax Waiter a KASAmax Queue. Ty umožňují jednoduchou obsluhu zákazníků v odlehlých částech provozu (restaurační zahrádky) a efektivní řízení fronty a výdeje (vyvolávací systém).